Sunday, May 8, 2011

tunne on hea


Ma mõtlesin,et kirjutaks hullult ägeda reede puhul blogi.
Tegelikult ma vist üldse ei taha kahetseda oma mõtet mis mul üks päev lihtsalt kogematta igavusest pähe torkas: " Annika,teeme midagi, saame kokku kellegagi keda pole ammu näinud". Olgugi,et saime kokku inimestega,keda mina polnud kunagi näinud ja Annika pikka aega. Aga see oli ammu, lausa juba üle nädal aja tagasi...aga reede oli reedel.
Veetsime kvaliteet aega, kuulasime head muusikat ja nautisime head seltskonda ja nii õhtu ja öö ja hommikuni välja oli otseloomulikult suuuuurepärane!
Tore on avastada endajaoks jälle elu mis on väärt, et seda nautida! Elu on nii kuradima ilus, missiis,et seda mõtet üritab rikkuda alati kõik tegemata koolitööd või eksamid või arvestused või mis iganes.
Ja ma lõpuks olen jõudnud järeldusele, et ma ei viitsi enam muretseda mineviku pärast ja tahan elada lihtsalt päev korraga ja näha mis aeg toob.
Aitäh Sulle A :)



Ja Sulle ka.

No comments:

Post a Comment