Tuesday, October 2, 2012

ooo

Ooo, ma pole tõesti vist üle aasta midagi kirjutanud. Nüüd miskipärast järsku tekkis tuju seda teha.
Vaatasin just, et mu viimane blogi oli väga õnnelik ja hakkas kohe kurb,et praegu enam ma nii õnnelik ei ole. Mind piinab praegu tunne,et ma ei julge või ei taha või ma ei teagi mis mul on, aga igatahes ma ei taha , ei julge rääkida välja asja mida oleks vaja rääkida. Ma tean nii hästi misasi on õige, aga seda ei suuda ma teha. Viimasel ajal on tunne,et millalgi juhtub see nagunii ja kui juhtub, siis peabki juhtuma.
Mulle käib rohkem kui pinda see , kui ebaausad on inimesed üksteise suhtes.


Tahaks seda igapäevast head tuju tagasi, mis mul kunagi oli. Tahan,et iga päev algaks hästi, aga eieieieieieieieiei.......................õõõõõõõõõhhhhh

No comments:

Post a Comment